Meie pildipesa õige aadress on http://www.zone.ee/klassialbum/
Need, kes ei olnud kohal, võisid mõelda - mis ankeet?
ANKEET
1.Telefonid:
2.Sünnipäev/isikukood:
3.E-post:
4. www, skype:
5. Aadress:
6. Abikaasa/elukaaslane:
7.Lapsed:
8. Lapselapsed: -
9. Veel sideisikuid:
10.Töökoht/amet:
11. Mis meenub koolist:
12. Viimane punkt: minu elu vahepealsed sündmused, saavutused,minu mõtted;minu reisid, minu juurde tuleku skeem või õpetus (eriti maainimesed)
NÄIDIS, korralikult täidetud, kuigi kodutööna:
Tere, Tiina!
Loodetavasti jõudsite kõik ilusasti koju. Tundub, et üritus õnnestus. Veel kord aitäh kaasa (ja ette) mõtlemise eest!
Kusagile võiksime fikseerida Valdo Väinaste hauaplatsi asukoha: peaväravast otse 4-harulise kaseni, sealt paremale kuni paremal pool asuva hauani. (Tiina märkus- lisatud klassi kontaktidelehele)
Saadan ka oma ankeediandmed/täpsustused:
1.Telefonid: K
2. Sünnipäev/isikukood: 21.oktoober 1948;
3. e-post: jyri.valge@hm.ee
4. www, skype: -
5. Aadress: Tähe 91a-3, 50107 Tartu
6. Abikaasa/elukaaslane: Mare Sepp, K
7. Lapsed: Marju Valge - 6. oktoober 1988, Tartu Ülikooli I kursuse üliõpilane (matemaatiline statistika peaainena, eesti keel loodetavasti tulevase kõrvalainena); Juhan Valge - 26. august 1990; Treffneri Gümnaasiumi XI kl õpilane (Eesti meister jalgpallis 2006 omas vanuseklassis (Maag/Tammeka)).
8. Lapselapsed: -
9. Veel sideisikuid: Kõik p 1, 5 ja 6 nimetatud kanalid toimivad.
10.Töökoht/amet:Haridus- ja Teadusministeeriumi keeleosakonna nõunik (keelepoliitika); põhiameti sees mitmesuguste riiklike ja ministeeriumi programmide nõukogude liige ja esimees (rahvuskaaslaste programm, Lõuna-Eesti keele ja kultuuri programm, hõimurahvaste programm, Setu kultuuriprogramm, eestikeelsete kõrgkooliõpikute programm, eestikeelse terminoloogia arendamise töörühm, Wiedemanni keeleauhinna komisjon jmt); põhitegevus - "Eesti keele arendamise strateegia (2004-2010)" elluviimise mõjutamine (eelkõige eesti keele kui emakeele osas).
11. Mis meenub koolist: palju head (aga mälestusi kirjutada pole siiski aega). Rahvuslikkus, demokraatia, inimlikkus, head õpetajad, usaldus, mõtlemisvõime arendamine, internaadis õpitud sotsiaalsus.
12. Viimane punkt: minu elu vahepealsed sündmused, saavutused,minu mõtted;minu reisid, minu juurde tuleku skeem või õpetus (eriti maainimesed)
1) laste kooli- ja spordiõnnestumised; keelestrateegia elluviimise saavutused; Kettuse-tõlgete/kommentaaride sari ajakirjas Akadeemia ja selle tunnustamine (ja mõningaid muid riiklikke tunnustusi);/kommentaaride sari ajakirjas Akadeemia ja selle tunnustamine (ja mõningaid muid riiklikke tunnustusi);
2) eks ma katsu ikka jalgrattaga sõita (aga väheseks on jäänud); võimaluste piires raamatute lugemist ei saa vist hobiks nimetada; üpris oluliselt rohkem olen hakanud teatris käima;
3) olen püsinud Euroopas: paarkümmend tööreisi Soome, Rootsi, Venemaa, Ukraina (Krimm), Saksamaa, Läti, Poola, Ungari, Austria, Prantsusmaa ...; oma ja pere lõbuks: Soome (eriti saared, Ida- ja Kesk-Soome ning Lapimaa), Läti, Leedu, Ühendkuningriik (London), Austria, Itaalia, Tshehhi ja loomulikult terve Eesti.
Ilusat sügist soovides
Jüri
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar